søndag 11. mars 2012

Bare en bit til

Jeg sloknet på sofaen her under nyhetene og våknet skikkelig sjokoladefysen.
Og derfor skulle jeg, som slutten på en fullstappet, mathelg, bare unne meg en bitteliten salmiakksjokladebit. Men en bit var liksom ikke nok så det ble en til og enda en til og tilslutt så var det tomt.

Men da har jeg ikke mer salmiakksjokolade i huset  i hvertfall, bare en Freia melksjokolade og den har ligget her lenge nå, så skal nok bli skikkelig fysen før jeg gjør kål på den.

Og selv om jeg nå har litt dårlig samvittighet for ha slukt denne deilige sjokoladen på no time,så får jeg tenke at det meste av tiden er jeg knallhard mot meg sjøl når det gjelder å tenke snop opp mot det høye kolesterolet mitt (kaloriene som sikkert er i den sjokoladen jeg akkurat har stappet i meg orker jeg ikke en gang å bekymre meg om). Men litt må jeg jo kunne unne meg, ikke sant?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv