onsdag 28. mars 2012

Snakker kundebehandling :)

Jeg sitter nå og venter på at Telenor, min favorittmobilleverandør igjennom alle år, skal ringe tilbake. De hadde visst kø og hadde det tilbudet.

Det de ikke visste da de ringte tilbake nå i dag var at jeg skulle kjefte, i går, rett før 20.00 skulle jeg bestille nytt abonnement til sønnen min og meg. I dag var planen og høvle dem inn for å ha lagt på da klokka ble 20.00 og kundeservice stengte. Og det uten å ha kommet i mål med nye abonnement!

Fyren jeg snakket med i går var en hyggelig kar han, men han mente jeg fremdeles hadde noen dager igjen og at jeg heller skulle ringe tilbake den 31. mars. Han kom med noen alternativer og så ble han borte. Jeg hadde bestemt meg for å gå for disse to tilbudene han kom med, men rakk ikke engang å si kake før det var over. Da jeg prøvde å ringe opp var klokka over åtte og det var stengt!
Så derfor var det første post på programmet i dag, ringe for å kjefte :)

Men hyggelige mennesker fortjener ikke kjeft, det er ikke lett å høvle inn kjekke folk. Vedkommende som ringte var også en hyggelig kar og da jeg sa at det jo ikke var han jeg burde ta, men at jeg måtte ta noen for behandlingen i går, ga han som en god kundebehandler kunden rett og undersøkte det han kunne.Heldigvis ville han ikke uten videre dømme kollegaen eller, men fortalte at prosedyren var å ringe tilbake om en samtale ble brutt,  og at det ikke var gjort var feil.

Men, for det er et men :) gårsdagens kundebehandler hadde, sikkert etter at vi ble brutt, lagt på samme pakke som vi har hatt i to nye måneder! Så dagens kundebehandler kunne da glede meg med at jeg har "gratis" alt til ut mai! Det kan vi like :)

Og takk til Telenor!

Har en annen historie om venting på Biltilsynets telefon også som jeg brått husket i går....der satt jeg en gang i to timer og ventet og rykket stadig fremover i køen. Men hadde jeg ikke tilslutt lagt på så hadde jeg sikkert blitt sittende et døgn og vente. Der var det sommertid og de stengte telefonen klokka tre og gikk hjem...og lot folk vente i den tro at de rykket fremover i køen.... Jeg var ikke like tilgivende da jeg kom gjennom på morran da som i dag i allefall!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv