tirsdag 15. mai 2012

Renapur eller Utrolig?

Som psoriatiker får man stadig høre om ting som kan hjelpe på disse, til tider nokså vonde, kløende og stygge utslettene. Hos meg kommer utbruddene like sikkert når vi blar kalenderbladet over på vår, sånn mot normalt. Når sola skinner og alt burde være velstand blomstrer min psoriasis i takt med alt som spirer og gror utendørs.

Jeg er dårlig på å smøre, men nå skal jeg en tid framover teste to av disse "mirakelproduktene" jeg har blitt anbefalt i løpet av de siste månedene.

1.) UTROLIG - for ømme muskler, lette forbrenninger, kløe, innsektstikk og lignende.
2.) RENAPUR - skinnpleiemiddel.

Og lignende og skinn, der har vi det!
Min psoriasis er omtrent like mye på begge hender.

DAG 1:

Utrolig testes ut på venstre hånd:

Utrolig, litt seig å smøre ut, men trekker godt inn, føles ikke klissete etter påsmurning. 

















Renapur testes ut på høyre hånd:


Renapur er lett å smøre på, men legger seg veldig oppe på huden og bruker tid på å trekke inn.  


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv