onsdag 16. mai 2012

Drømmen om lange øyevipper

Den er ikke lenger bare en drøm, nå kan man, og det uten falske øyevipper oppnå disse lange, flotte vippene man bare ser på reklame for mascara. Der det helt opplagt er brukt falske vipper for å vise hvor bra akkurat denne mascaraen er.

Det var min lillesøster som fortalte om produktet, hun hadde sett en jente i et parfymeri med superlange vipper og det viste seg at hun hadde brukt en conditioner som fikk vippene til å vokse. Men det kostet, og det kostet så mye at jeg slo det hele fra meg. En stund.


Kom over et tilsvarende produkt i Sverige og er nå i gang med testingen av dette, allerede etter få dager syntes jeg selv jeg ser endring, men det kan være at det er innbildning. For det skal ta ca en måned før man merker at vippene vokser.

1 kommentar:

  1. Jeg har hørt: "Hvis noe virker for godt til å være sant, så er det høyst sannsynlig det."
    Men all ære for at du gjør et forsøk, Sidsel! :-)
    Hilsen Randi

    SvarSlett

Bloggarkiv