fredag 4. mai 2012

Prioriteringer

Hva er det jeg egentlig vil fram til? Tja, det vites ikke, men det var det ordet som datt ned i hodet på meg og dermed ble tittelen på dette blogginnlegget.

Jeg ligger på sofaen og prioriterer det, jeg burde ha satt på en oppvaskmaskin, jeg burde vært ute med søppel og det er sikkert mye mer jeg burde ha gjort. Men jeg velger meg sofaen i kveld.

Snart prioriteres den også vekk, for sengen, jeg er sliten, og fremdeles nokså lei meg. Selv om jeg følte meg litt hel da legen i dag sa jeg bare kunne fortsette å jogge og kjente en gledesrus da jeg var ute og løp så varte ikke følelsen resten av dagen.
Jeg vet at en beintøff arbeidsuke venter meg og vet at det lureste jeg kan gjøre er å komme meg i seng, min egen seng og få en skikkelig natts søvn før jeg reiser på jobb en hel uke.

Lurer på om andre tenker sånn på prioriteringer og sånn jeg? At noe velges bort for noe annet liksom? Eller er det fordi jeg tenker for mye at jeg henger meg opp i det? Aner ikke, men det ble et kort innlegg av det i det minste. Og ga meg det lille puffet jeg trengte for å komme meg opp fra sofaen og vekk fra pcen og få gjort litt av det jeg vet kan forstyrre nattesøvnen min.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv