fredag 25. mai 2012

Så kom sommeren

da jeg sist helg kom hjem etter en tur oppe i barndomshjemmet mitt, hadde brudespireahekken min slått ut i full blomst. Det luktet vår og det var et vakkert skue.
Gjennom uka har varmen fått tæret på den og den begynner nå og bli litt brunsvidd. Men det er greit, jeg har fått bekreftet at klippingen jeg gjorde på hekken for to år siden ikke drepte den helt, bare en sommer og jeg har fått bekreftet av sommeren er her!!!

Hele 37 grader målte det i bilen min i dag, jeg tok bilde på 36, men innen jeg hadde kjørt hundre meter hadde det steget...jeg trodde nesten det var feil egentlig, helt til den gikk opp enda en grad.

Det er for varmt til å være innendørs så nå får hjemmet vårt bli seende ut akkurat sånn det vil. Nå er det sol og sommer jeg og alle andre vil ha!!!

Og is, jeg ligger godt an allerede til å sette ny isrekord, jeg tror jeg har spist fem, seks is allerede i år!!!

Dagens is ble inntatt på Smia i Trøgstad.

Smia Pub og Cafè

Is og kaffe i sommervarmen fungerer greit.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv