lørdag 5. mai 2012

Motvind og snø

på dagens løpetur. Og det var skikkelig guffent.

Skikkelig guffen var tåneglen, den ene også, nå henger den i en tynn tråd og pysa Sidsel orker ikke å ta den vekk så lenge det er kontakt med neglebåndet. Æsj, og æsj, tviler vel på at det vil blø noe mer nå, men jeg synes jeg kan kjenne den følelsen av å røske den bort så den får bli der den er. Med plaster på, til den detter av av seg sjøl. Kanskje på neste løpetur? I sol forhåpentligvis. For snart klapper jeg igjen pcen og drar til Spania på jobb, og med løpeutstyr i kofferten. Jeg skulle ønske jeg kunne sagt jeg gleder meg til å komme vekk. men den gang ei. Får jo bare håpe det snur det når vi er ved målet. Og kanskje får jeg med meg FA-cupfinalen før take off og, og forhåpentligvis kan jeg bære min Liverpooltrøye med stolthet hele veien ned til Spania.

Ha en finfin dag alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv