lørdag 26. mai 2012

Gartnerspire

Med drivhuset ferdig oppsatt i hagen fikk jeg brått mer lyst til å forsøke å få en velstelt hage :) Om det er mulig å la seg gjennomføre gjenstår og se, men jeg er i allefall inspirert og i gang.

I går var jeg på Plantasjen og handlet, to tomatplanter, to kuletujaer, to jordsekker og to frøpakker. To av alt, før jeg bestemte meg for at det fikk være nok. Jeg får ikke overdrive hagesuksessen eller. Hvem vet om jeg får det noe bedre til nå bare fordi det står et drivhus der ute i hagen. Jeg har aldri greid å bruke mye penger på hagen, rett og slett fordi jeg er best på å drepe det som skulle spire og grodd. Ugresset tar enten overhånd, eller så rett og slett tørker det ut, eller drukner, alt ettersom hvordan sommer vi har.

Mor var hjemme hos meg og fikk røsket skikkelig opp i ugresset i blomsterbedet tidligere denne uka, det ble så fint at jeg MÅ prøve å holde det vedlike utover sommeren, sammen med de andre tingene jeg nå har eller skal plante.

Tomatplanter på plass.







Jobb til senere i dag, tror dette blir bra!


Ønsker meg en deilig, god varm, frodig sommer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv