torsdag 26. juli 2012

TTT

Ting tar tid.

Hvor lenge er det siden jeg skrøt av at jeg hadde investert i sykkelhjelm? To uker? Tre uker? I allefall har den hengt pent i gangen siden den ble kjøpt. Tanken på å  sykle har vært der, planen også, tanken var å bytte ut minst en løpeøkt i uka med sykkel. Men, det har blitt med tanken.

Helt til i dag. Egentlig var planen i dag å sove lenge og ikke trene noe som helst før jobb, men da jeg stod opp så var jeg så full av energi at jeg bare visste jeg måtte få ut noe av det. Så da falt valget på sykkelen!!
På med arvet sykkelbukse - nyinnkjøpt sykkeltrøye, pulsklokke, gps og hjelm! Voila, klar for tur!!

Jeg tråkket en mil på en tid jeg ikke vil skryte av, (greit under en time faktisk) og ikke hadde jeg den skyhøye pulsen jeg ofte har under løping. Og selv om sykkelbuksa mi nok er noe preget av alderen og begynte å smule seg litt opp, så trur jeg jeg tør påstå at det må da være en av de smarte oppfinnelsene? Jeg kjente nesten ikke at jeg satt på sykkelsete!!

Det beste var at jeg syntes det var veldig morsomt. Det var så moro at jeg faktisk vurderer å sykle igjen  allerede i morgen, etter joggetur og styrketrening, vel og merke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv