lørdag 28. juli 2012

Søndagsfølelse på lørdag

I går hadde jeg fri før helgejobbing. Og begge ungene har ferie og var hjemme, noe som ga lørdagsfølelse. Siden jeg skulle på jobb i kveld tok vi også lørdagskveldsmaten i går og vips, hele gårdagen føltes ikke som fredag, men lørdag. I dag fortsetter det, med deilig følelse av søndag. Jeg har ligget lenge, mye lenger enn jeg normalt gjør og hørt på regnet og tenkt at sengen er et fint sted å være nå. Som kjent kommer den sure svie etter den søte kløe. Jeg veet at om jeg ligger for lenge blir jeg veldig "krank". Jeg vet at jeg blir stresset når jeg endelig får stått opp fordi jeg har kastet bort timer i senga, men i dag er jeg veldig avslappet på det hele. Enda har jeg god tid til jeg skal på jobb, nå regner det så mye at siden jeg ikke trenger å trene noe mer denne uka så tror jeg muligens at den halvveis planlagte sykkelturen går ut. Gjør ikke noe å bli våt, men gjør det ikke om jeg ikke må liksom. Det vil heller ikke Mons, men synes det er fint å se ut på fuglene og regnet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv