fredag 13. juli 2012

Utlading av batteriene

Etter tre uker med ferie skulle en være full av guts og pågangsmot. Men jeg må med skam melde at gutsen har forsvunnet i takt med oppspisning av feriedager og nå da det gjenstår en liten helg da er det flatt.

I dag har jeg tvunget meg igjennom en løpetur som var vond med det samme. På veien tilbake kunne jeg ikke en gang huske at jeg hadde løpt "her" før i dag....Hvert lille steg var tungt og jeg hadde ikke noe flere gir å sette inn. Vel hjemme etter sju kilometer, jeg hadde ikke kunnet løpt hundre meter til trur jeg.

Etter dusj har jeg ligget som et slakt på sofaen med pledd og tenkt på alt jeg sikkert burde gjort i dag, men som jeg rett og slett ikke orker å mobilisere nok krefter til å gjøre. Lage mat? Orker ikke. Tok en yougert. Og tømte en potetgullpose.

Men jeg har sett en film da, og fått med meg en del fra Tour de France, greit på en regnværsdag det når en ikke orker så mye mer selv.

Håper at helgen vil gi litt påfyll slik at det er greit å komme tilbake på jobb mandag. ekstravakt, av alle ting. Jeg kunne hatt en dag ekstra fri dersom jeg hadde visst det jeg kjenner nå..

1 kommentar:

  1. sender deg litt energipåfyll her:
    ?0(66%4...--**' !!!!!!

    Værsågod og riktig god helg:-)

    #håperdetvirker

    SvarSlett

Bloggarkiv