torsdag 5. juli 2012

Sko

Jeg er en joggeskodame.
Men for litt siden ble jeg, nok en gang, tvunget til å tenke type damesko,på grunn av selskap. Da våknet noe av interessen for andre sko hos meg. Sånn til en viss grad da, jeg kunne aldri tenkt meg og gått med noe som disse her da:





I skobutikkene i Dublin ble jeg mer og mer fristet til å dra det litt lenger. Høye heler!! Og jeg kjøpte sko med høye hæler for bruk den kvelden og til framtidige selskap.



Siden vi ikke bodde helt i Tempel Bardistriktet så var det tryggest å legge litt mer meg sko i veska for hjemturen :





På veien hjem så vi noen som tydeligvis hadde gått skoene av seg, eller vi så skoene:





1 kommentar:

  1. Trenger ingen unnskyldning for å kjøpe nye sko
    Bortsett fra at de må være god
    å ha på seg da.
    Fin dag ønskes:-)

    SvarSlett

Bloggarkiv