søndag 7. oktober 2012

Slappeavhelg

I helgen har jeg sovet lenge og gjort lite bortsett fra å spise, besøke og løpe.
En mil ble det i går etter og ha sovet lenge, både lagt meg tidlig på fredagskvelden og sovet til nesten ti på lørdag!!! Jeg tror jeg trengte det.

I går ble det også ganske tidlig kvelden, og i dag sov vi helt til klokka var 10.20. Men da krøller det seg i magen min når jeg oppdager det. Så lenge kan jeg ikke sove. Selv ikke nestenpåfjellet, hos typen min.

En ting som er sikkert er at jeg slapper nok veldig godt av der opp i "fjellheimen". Det er nok fordi jeg er langt hjemmefra, jeg har ikke det stadige stresset over meg over alt jeg skulle og burde ha gjort her hjemme. Jeg slapper altså så godt av at jeg kan sove i bortimot ti timer, noe som egentlig er utenkelig for meg. Og sove lenge altså...det liker jeg svært dårlig.

Nå er jeg hjemme, jeg har forsøkt å senke skuldrene og nyte resten av søndagskvelden, med vafler og levende lys...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv