torsdag 4. oktober 2012

Damene på tur

Høstferien er over for min del og jeg er tilbake til striskjorta og havrelefsa. Sent i natt var vi hjemme og jeg kunne sove noen timer i egen seng før jeg igjen måtte tilbake på jobb klokka 08.00 i dag.

Tre dager i London er over. En koselig tur med lille prinsesse, mor, lillesøster og hennes øyesten. Et alderspenn fra fem, veldig snart seks og til 74. Mye trasking, en del shopping, ut og inn av undergrunnenn, god mat, en vond rygg,  løpetur, en kveld på pub med hatlaget Man U på storskjerm, London Eye, litt ludo, og noe soving er fasiten på Londonoppholdet.

Etter nesten en hel dag i Notting Hill dukket også døren fra filmen med samme navn opp.
Døra fra Notting Hillfilmen.



Bubble tea, ikke spesielt god te, men kule å se på.

Femkløveret- Notting Hill.


Tok buss sånn omtrent i rushen.

London Eye

Langt der nede sitter mor og venter, ser henne så vidt bak buska!

Jeg ble ikke noe stor fan av London Eye og tenker at det er begrenset hvor mange bilder man trenger av Big Ben fra lufta- her er et av dem jeg tok.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv