tirsdag 1. januar 2013

Shop Stop 2013

I år skal jeg forsøke å følge opp trenden med og ikke handle utover det nødvendige. Det vil si, jeg er ikke så ambivalent at jeg tror det er 100 % gjennomførbart, så skal dele opp året i bolker av tre måneder ad gangen. Bare for å føle at jeg greide det.
Januar til mars har startet nå. Selv om jeg muligens sprakk allerede klokka halv elleve i dag. Da jeg bestilte ny badevekt på nett. Jeg kan ikke leve uten badevekt, og når den vi hadde etter gårsdagens anstrengelser, les, bytte av batterier, i dag ikke virket som den skulle, så er det en absolutt nødvendig investering, på lik linje med sjampo  dusjsåpe, deodorant osv. Badevekta bruker jeg nesten hver dag, ja, sikkert sykt, men sånn er der. Mulig jeg kunne lirket og lurt den andre til å virke en av tre ganger, men det blir for strevsomt. Ting skal virke, dermed basta! Derfor måtte jeg handle litt på årets første dag, hadde jeg tenkt meg om hadde jeg gjort det i går, så da sier vi at det ikke teller?
Dermed erklærer jeg de første tre måneder med kjøpestopp for åpnet!
(Og satser på at mobilen holder koken en stund til....)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv