fredag 18. januar 2013

Slipp Pus inn!

Det er så mange som ikke forstår at jeg ikke vil reise bort dersom Mons er ute. Det være seg på arbeid, eller en helg. Er ikke Mons innendørs så må avreise utsettes. Om sommeren kan jeg nok dra på jobb, dersom han ikke skulle komme inn igjen, men der går grensen. Vinter? Glem det.

I denne artikkelen får jeg bekreftelse på at det jeg gjør er riktig! Slipp katten inn.

Nå da det har vært så kaldt så lenge vil ikke Mons ut, eller han vil, og vil ikke. Hadde han kunnet stått i døra og trukket inn frisk luft er jeg sikker på at det hadde vært nok. Om han da i tillegg hadde kunnet fått gjort sitt fornødne derfra så hadde Mons lykke vært fullkommen - også når gradestokken kryper godt under 0.

Når Mons kommer inn er snuten rød og en ser at ørene er røde under pelsen. Altså, han fryser han også. Så jeg slenger meg på oppfordringen, slipp pus inn fra kulda!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv