fredag 30. mai 2014

Stinkador

Som tidligere nevnt i Prinsipper må vike har jeg nå en blomstring av psoriasis. Jeg kan nesten se nye flekker komme og i panikken over dette prøves det meste. Jeg kunne ha levd med noen flekker, men det er noen av dem jeg gjerne skulle hatt vekk, nå, helst i går. Hydrokortison har ikke virket (nei, jeg vet jeg ikke har prøvd lenge, men jeg er en utålmodig sjel, må vite) så nå forsøkes i stedet noen remedier jeg har fått av mor.  V-Cell. 
V-Cell inneholder uttrekk fra nøttefrukt og lavendel. Nå synes jeg lavendel lukter godt, og lukter jeg på flaska så er det ikke der problemet ligger. Det er når jeg rister på flaska og smører det på min flekkede hud at lukten oppstår, og det lukter ikke akkurat lavendel. Vet ikke hvor lenge jeg orker å teste dette middelet, men nå lukter jeg jo allerede så rart at jeg skal holde ut dagen i det minste. Men om noen har erfaring med produktet og vet det virker skal jeg faktisk ignorere den illeluktende dunsten og prøve en uke som det anbefales. Anyone?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv