fredag 23. november 2012

Jeg bare undrer

Bør tannleger få lov til å bli syke?? Selvfølgelig skal de det, men etter at jeg etterlyste tannlegetimen min i et tidligere blogginnlegg så kom kortet i posten dagen etter. Med time i dag, klokka 09.00.
Jeg har vært oppe lenge før klokka ringte, ikke fordi jeg gledet meg nevneverdig, det måtte i fall være for at jeg endelig skulle få dette ut av verden igjen for en stund. Sannheten er at jeg har gruet meg, ikke for borring, det er jeg også redd, men ganske sikker på at jeg slipper, det er mer en eventuell beskjed om rensing i tannkjøttet som plager meg.... Nå må jeg vente enda en uke, grue meg i sju døgn og halv annen time til....

Jaja, om en skal se det positive i det så rakk jeg å trene styrke før de ringte fra tannlegekontoret, jeg  kan faktisk snart gå ut og løpe og nesten være ferdig med det før jeg skulle ha vært hos tannlegen og jeg fikk tatt disse fantastiske bildene!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv