torsdag 1. november 2012

Motivasjonsmangel

I dag sliter jeg med å finne motivasjon til noe som helst, eller, jeg har gjennomført treningene mine, men etter det, da gikk lufta ut av ballongen. Nå sliter jeg spesielt med det å skulle finne nok motivasjon til å gå på jobben for å jobbe meg ut av denne uka her. I kveld og i morgen.
Kunne det ikke bare vært helg nå?
Langhelg?
Det hadde vært godt for en umotivert skrott.


Det blir sikkert greit når jeg først er på jobben, ofte bruker det å bli det. Men gårsdagens fridag, var veldig god, kanskje litt for god, siden jeg i dag kjenner at jeg har vondt i viljen. Det er dessverre ingen grunn for å bli hjemme fra jobb, så jeg får bite tennene sammen og komme meg på jobb om en times tid. Og vite at, jo, snart er det helg!!

Ha en fin torsdag, folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv