onsdag 7. november 2012

Noter til jul?

Jeg har vært på Ikea, en kosetur med bestevenninnen min, en slags førjulstur. :)

På Ikea var det jul, men noe av det som forundret meg var at noter underlig nok forbindes med jul. Metervare med noter på hang rundt omkring på hele varehuset og fristet en stakkars musikant.



Dekketøy med noter!



Men jeg forbinder ikke g-nøkler og noter med jul, det er på en måte en helårsgreie for meg, så lysten til å kjøpe metervaren og sy nye gardiner ble effektivt lagt på is. For jeg ville da ikke brukt disse bare til jul, men samtidig så ønsker ikke jeg å bruke gardiner resten av året som andre henger opp til jul.










Jeg nøyde meg med å kjøpe kakebokser og julepapir med noter, men tror kanskje jeg kan komme til å bruke kakeboksene resten av året og papiret når jeg måtte ønske det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv