mandag 26. november 2012

Snart natt

Det er så stille.
Det er snart natt.
Jeg er både trøtt og sliten etter ukas første arbeidsdag. Kanskje ikke så mye det jeg gjorde på jobben, men all den planleggingen for å få gjort alt som kreves av mandagen for at den skal bli sånn som jeg vil, med trening og korps. All denne tankevirksomheten der alt dreier seg om å spare tid og hanke noen minutter er faktisk litt slitsom.
Fra jeg kommer fra jobb og til jeg skal på korpset så har jeg to timer til rådighet. Da skal jeg løpe, gjerne (helst) trene styrke, dusje, lage og spise middag. Rekker jeg ikke styrketrening, sparer jeg litt tid siden jeg da må trene etter korpset og derfor drar på øvelse i treningstøy.
Jeg sparer litt tid på å skifte til treningstøy på tampen av arbeidsdagen, som avsluttes med bassengtrening. Noen ganger får jeg litt tid ved at vi er ferdige før arbeidsdagen min er omme, det er det beste, da kommer jeg kanskje hjem ti minutter tidligere enn forventet og de minuttene, de er gode kan jeg fortelle!

Jeg rakk alt i dag også, eller ikke middag da, men det var med vitende og vilje, jeg skulle ut å spise kaker må vite :) og kaker har jeg spist, nesten så jeg ble kvalm og det eneste jeg tilslutt kunne tenke på var morgendagens løpetur, men først skal jeg sove!

God natt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv