fredag 30. november 2012

Fanfare!!!♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪

I dag er Prinsessen 18 år!!! Hipp, hipp hurra for verdens beste datter!!
Klokka 13.39 er hun myndig. Jeg har ikke lenger barn i huset, bare voksne barn, for barna mine er de alltid, uansett hvor voksne de blir.

Jeg vet hun har tenkt seg på polet i dag og vise legitimasjon frivillig, for da får man en kjærlighet på pinne. (Tenker å prøve det samme neste gang jeg er på polet - ikke så ofte, men bare for å teste, så skal jeg ta en tur og vise leg. :) )

Hvor har det blitt av disse årene? De har gått så fort, liten har blitt stor og vokser over hodet til mor.

Prinsessen er en fornuftig jente, jeg tror jeg har gjort en god jobb sammen med pappa'n hennes. Hun er tvers igjennom søt, snill, bestemt, ærgjerrig og en alle tiders unge, og det sier jeg ikke bare fordi jeg er mamma'n hennes.

Gratulerer med dagen, lille, store prinsessen min!!! Jeg er kjempestolt av deg og veldig, veldig glad i deg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv