tirsdag 11. september 2012

Jeg er så sint

Jeg kjenner at den kjente dråpen er i ferd med å fylle glasset.
Jeg er "jobbesint" og kan ikke gå inn på hva som gjør meg sint, men tror ikke dette er bra. For jeg merket at jeg nå er forbannet ut i hver minste nervetråd, og forstår ikke helt hvordan jeg skal greie å slutte å være så sint. Ganske enkelt fordi det er ingen som kan fjerne det som gjør meg så forbannet.  Om to måneder har jeg vært i denne jobben i tre år og jeg vet derfor at jeg må forholde meg til det som gjør meg frustrert, at enkelte ting ikke er mulig å endre eller gjøre noe drastisk med det, det er prøvd, gang på gang. Akkurat nå heller jeg veldig mot det drastiske, men håper at jeg i løpet av dagen jobber av meg noe av sinnet og at den berømmelige dråpen faller utenfor glasset en gang til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv