fredag 28. september 2012

Lilla klut :)

Min mor snakket om en lilla klut jeg burde kjøpe til vinduspuss. Anbefalt av bussjåfører. Og den skulle være fra Jordan.

Så i omtrent en uke har jeg nå lett og spurt etter lilla Jordanklut i diverse butikker. Uten stort hell. Det var mange andre kluter, men ikke lilla i boks. Så jeg ga opp og vasket tilslutt stuevinduene med Jif vindusvask, en klut, Jordannal, et kjøkkenhåndkle og en mikrofiberklut for vinduer. Ble vel ikke bra, men bedre. Katten Mons banker "pent" på ruta inn til stua eller soverommet når han vil inn, så det varer neppe lenge før de er like ille igjen, forresten.

Uansett. Jeg nevnte denne fantastiske kluten til storesøster i går og hun sa hun trodde ikke den måtte være lilla, det var mange farger, men en vindusklut...så i dag da jeg tittet i nok en butikk, hva fant jeg?

Akkurat, en lilla glassklut!

Kanskje jeg tar noen vinduer til i dag, sånn før jobb, om jeg rekker, må jo få testet denne lilla kluten, ikke sant?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv