torsdag 1. januar 2009

Kjipt

I kveld fikk jeg med meg nesten starten på en film på TV1000, jeg leser aldri noe program, her går det på svitsjemetoden og på lykke og fromme, men kom over en film som hadde startet for bare ti minutter siden og som jeg tenkte jeg kunne bruke halvannen time på. Søt film, Jersey Girl, og joda, vel verdt å holde seg i ro for. Helt til på tampen av filmen, da ble den brått så kjent. Det viser seg da at jeg har sett slutten på filmen en gang før, sikkert etter å ha svitsjet igjennom, og dermed ble jeg snytt for den lykkelige slutten som jeg ventet på. Selv om den kom så ble det ikke helt det samme når jeg hadde sett det før....

Moralen må være, slutt å se slutten på filmer, de kan dukke opp på TV1000 før en aner. (Uansett, det blir nesten som å lese slutten på en bok først, noe jeg aldri gjør...)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv