lørdag 3. januar 2009

Kom på noe lurt

Det tok tid før jeg sovnet, men det var ikke kjøpmannsdisken som tok nattesøvnen, det var ideen om å faktisk sette i stand kjelleren. Jeg ble liggende lenge og gruble på hva og hvordan og jeg kom vel fram til at det ikke er noen umulighet, og jeg har jo tenkt at på sikt skal kjelleren gjøres mer innbydende. Nå er den sånn at jeg må psykes opp for å gå ned dit. Jeg rett og slett kvier meg, men med ordentlig golv og kanskje litt maling eller enda bedre panel på veggene og skikkelig lys der nede så kan det tenkes at det er litt mer fristende.

Og mens man ligger der og funderer så tar det ene det andre, drømmen om vaskerom i kjelleren våknet også og igjen, og dermed bedre plass på badet oppe, så ved første anledning skal jeg ned i kjelleren og starte opprydning i det minste. Det er masse i rommet der trappa kommer ned siden det er det viktig for meg å komme fort opp igjen når jeg en sjelden gang må ned dit.
Jeg må bare få en fridag først.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv