Laptopen som min sønn kjøpte for snart to år siden er heller ingen billig moro, og nå skal den fikses. Etter å ha forsøkt og ventet i over en time på det norske nummeret som er oppgitt på tirsdag ga jeg opp og ringte forhandleren. Hyggelige mennesker som svarte med det samme og var også veldig behjelpelige. Det var bare det at da det kom til stykket var ikke de de rette allikevel, det måtte gå via Zepto. Så var det på'n igjen da, i dag, i dag forsøkte jeg også det danske nummeret og ventet og ventet uten hell, før jeg oppdaget at de faktisk hadde en chat. Så parallelt med at jeg ventet på telefonen logget jeg meg inn på chatten, og det var der jeg tilslutt kom igjennom.
Nå skal jeg ikke påstå at mennesket i den andre enden var en racer til å skrive, så mens jeg ventet på hans svar kunne jeg løfte manualene mine og legge inn pausene mens jeg svarte på hans spørsmål. (oppvarmingen i dag tok jeg med ventemusikk på høyttaleren på telefonen.) Nå kunne selvfølgelig ikke denne mannen, med fare for å virke diskriminerende, jeg tror det var en mann, heller hjelpe meg og kontaktet på mine vegne den norske supporten, som var ute til frokost og skulle kontakte meg så snart han var tilbake, og der står jeg nå. Mellom 12 og 12.30 skulle jeg ringes tilbake og dersom ikke så er det vel bare å sette i gang igjen da med venting både her og der, selv om jeg merker at de jeg har mest lyst til å forholde meg til er de som solgte min sønn denne laptopen, som svarer på telefonen og som var veldig hyggelige. Og moralen må bli, å holde seg til kjente merker...
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar