tirsdag 23. september 2014

Eikenøtt i lomma

- Har ikke du vondt i ryggen og hofta, spurte en kunde i stad.
- Joo, jeg har det, svarte jeg, litt sånn unnvikende.
Jeg vet det er tydelig for alle andre selv om jeg forsøker å skjule at jeg har vondt, så røper den lille haltingen meg. Selv om jeg lenge trodde ingen så det :)
Damen putter hånda i lomma og kommer med en eikenøtt.
- Legg denne i lomma og se, sier hun.
Selv hadde hun våknet uten vondt i dag etter og ha gått med en nøtt i lomma i går. Så det er forsøket verdt. Og derfor går jeg nå med en eikenøtt i lomma og så får vi se hva som skjer da. :)


4 kommentarer:

  1. Krysser fingrene :)

    Heidi

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk. Tenk om det kunne være så enkelt!?! :)

      Slett
  2. Hvordan har det gått med ryggen og nøtta?

    SvarSlett
  3. Føler meg veldig frisk, men om det er nøtta eller gode dager? :)

    SvarSlett

Bloggarkiv