mandag 10. april 2017

Skam på meg

Snart påske, skal jobbe noen dager til (tre for å være nøyaktig) så har jeg nesten ordentlig påskeferie. Jeg skal bare jobbe påskens siste dag og det er til å leve med.

På facebook og instagram ser jeg det ene påskepyntede huset etter det andre. Jeg vrir hjernen og tenker, hvor kan jeg ha gjemt påskekyllingene og pynten vår? Jeg tror jeg vet, så derfor orker jeg ikke en gang prøve å finne den fram. Det er år og dager siden vi har pyntet til påske med annet enn eggene ungene har fått, om det kan kalles pynt da, neppe.

Jeg vet jeg har en påskeduk, ubrukt sådan, jeg kjøpte to en gang for mange år siden. Jeg syntes de var så søte. Den ene ga jeg til mor, den andre beholdt jeg selv. Og glemmer den hver påske, og tenker at den skulle jeg hatt i påsken da den dukker opp sammen med annet stoff og stasj, langt unna sesong. Er ikke helt sikker på hvor jeg så den sist, så det blir nok heller ikke denne påsken den kommer fram....Men påske blir det og ønsker dere alle en riktig


GLAD PÅSK!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv