torsdag 24. mars 2011

Jeg tror det er vår nå!!!

Nå har det vært flere dager med knallsol her, men med en sur, kald vind som har gjort det lite fristende og oppholde seg utendørs tiltross for det nydelige været. Men utover dagen i dag så løyet det litt og jeg har faktisk nå kunne inntatt min lunsj eller kombinerte frokostlunsj utendørs før jeg om litt må sele på å komme meg på jobben. Men for å kunne nyte dette i det fulle har jeg satt klokka på ringing, når jeg må begynne å pakke meg inn igjen...

Akkurat nå er også all irritasjon over altinn forsvunnet som dugg for solen, nå har jeg jo også da tilslutt kommet meg inn og fått konstantert at baksmellen blir høy om ikke så høy som fryktet :( men faktisk er det bedre å vite enn å gå i uvitenhet. Jeg slipper jo ikke unna og det må betales...

Nå skal jeg legge til at jeg synes ikke det er noe stas å sitte ut med laptop i fanget, så jeg gjør meg fort ferdig med dette innlegget og finner fram boka i stedet. (ser jo faktisk ikke en dritt på skjermen....men nå fant jeg ut hvorfor....uten strøm er skjermen satt til å være ganske mørk, dermed så blir den tilnærmet svart ute, for å spare strøm......)

Mons koser seg også ute, og synes at det er ekstra stas å få selskap.

1 kommentar:

Bloggarkiv