tirsdag 12. april 2011

Pokker også

Av en eller annen grunn fikk jeg det for meg å se på finn.no etter brukt kjøkkeninnredning rett før jeg stakk på jobb i dag. Hele ideen kom vel etter at jeg forsøkte å gjøre ren og mer eller mindre ødela den tragiske kjøkkenvifta her rett forut. I tillegg til mange år med fett var det stappet full av isolasjonsmateriale fra da jeg blåste isolasjon inn i veggene her. Det var ikke så mye isolasjon som gikk inn i veggene her, men en del hadde tydeligvis lagt seg der i hulrommet rundt kjøkkenvifta. Og egentlig ganske utrolig at vifta har virket overhodet de siste sju årene. Den drar fremdeles rundt, men lokket over er herpet og derfor interessen for helt "nytt" kjøkken.
Og dette fant jeg på finn.no, til den latterlige prisen 1500,- svart og bare så sånn jeg ville ha. Mail med interesse ble sendt og besvart. Bare å ringe når jeg var hjemme fra jobb i kveld. Men da jeg skulle sjekke opp nummeret på finn før jeg forlot jobben var annonsen slettet :( nå hadde jeg fortsatt siden liggende oppe her hjemme så fikk ringt allikevel, men da var det solgt og hentet. Ikke noe nytt kjøkken på oss i påskesvingen, dessverre. Joda, det ligger mange kjøkken på finn, men ingen som ligner dette og til den prisen og som er ferdig skrudd ned av eier. Jeg får allikevel følge litt med, kanskje drømmekjøkkenet igjen dukker opp og kanskje det også er litt nærmere enn dette var med tanke på å hente.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv