fredag 26. august 2011

Borgerplikten


Da er det gjort, mine stemmer til årets Kommune- og Fylkestingvalg er avgitt.
Fikk et sånt akutt behov for å få det ut av verden før selve valgdagen. Mine grunner til å forhåndstemme er sikkert litt barnslige, men siden jeg står på Kommunelista for et av bygdas partier hadde jeg rett og slett ikke lyst til å komme til valglokalet og kanskje få noens oppmerksomhet på grunn av plassen jeg har. Være litt anonym :)haha.

Nå kan jeg følge valget fra sofakroken den 12.september, og krysse fingre for at partiet mitt gjør det bra. Selv om det innebærer fire, spennende, skremmende og lærerrike år i kommunestyret.

2 kommentarer:

  1. greit og få det ferdigt.så vil det vise seg om det er rett valg....og lykke til som politiker he he...

    SvarSlett
  2. Hurra, for kommunestyre! det kommer til å gå strålende, sikkert litt skremmende, men veldig læræerik kan jeg tenke meg!

    SvarSlett

Bloggarkiv