onsdag 24. august 2011

Vannløst

I dag da jeg stod opp, noe senere enn vanlig, var det så vidt det kom en ørliten stråle med vann fra springen....akkurat nok til å fylle opp vannkokeren og være selvberget med kaffe i det minste. Men det var også alt.

Joggetur ble lagt på is, en ting er og ikke få vasket seg, noe ganske annet er om en i tillegg har vært supersvett..ikke vært spesielt fristende å dra på møte og treffe de andre som står på partilista i kveld da.

Det regnet som var spådd i dag har også latt vente på seg. Og reperatøren som skulle fikse vannpumpen hadde sagt; - i løpet av dagen...

Nå ser det ut som om det er ordnet, det er vann i krana på kjøkkenet i hvertfall og da er det vel også andre steder i huset, som på do. Og antageligvis er det like før det bøtter ned og fyller opp de tre bøttene jeg satte ut på morraskvisten.


Og siden vannet er tilbake tar jeg meg joggeturen min nå, forhåpentligvis før det øser ned fra oven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv