lørdag 8. august 2015

En sommer er over

Ja, ikke helt da, men kun en dag igjen før ferien er slutt og det er tilbake til striskjorta og havrelefsa.

Jeg tror dette må ha vært tidenes dårligste sommer, jeg kan ikke huske mer regn noen gang. Vel har jeg bare hatt to uker sommerferie, og er det fire dager med sol på de 14 dagene? Noe sånn, og det var ikke så mye bedre før jeg begynte ferien heller, det var regn, regn, regn og atter regn. Og vind, kald vind de gangene sola stakk seg fram.

Tiltross for den dårlige sommeren så har psoriasisen min blomstret, ikke så ille som i fjor, men sett ut fra været så skulle jeg ikke hatt noen flekker overhodet. Men som sagt, det har jeg og i dag da sola endelig kom nesten for alvor og varmet tiltross for vinden gamblet jeg litt med sololje, uten faktor og fikk stekt flekkene mine litt, nå er de hovne, røde og ganske vonde, men jeg har fått litt mer farge da :)

Men nå har jeg en drøm, en drøm om at oppkjøringen mot sommeren 2016 blir helt fri for hodebry og bekymringer og at psoriasisen som går i dvale når vinteren kommer forblir nettopp der, i dvale over sommeren, det hadde vært deilig det.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv