fredag 26. desember 2008

En skulle ha vøre fire år i romjul'n

For da hadde man ikke trengt å dra på jobb 3.dag jul.

Jeg har hatt tre fridager og tror helt sikkert jeg kunnet greid noen dager til, glatt. De to første dagene så jeg nesten ikke på klokka en gang, bare sånn litt før vi kom oss hjem til mor da. Teller timer og kilometere liksom, og i dag var det sånn, hjemme om tre timer, hjemme om to timer osv. Slitomt, men greier liksom ikke å la være, jeg bare gjør det. Som på jobb, der jeg hele tiden teller timer til arbeidsdagen er over. Og gjerne begynner før jeg har dratt hjemmefra.

Det er virkelig deilig å glemme klokka en stund, trengte det kjente jeg, og skulle virkelig ønske at jeg kunne hatt noen dager til. Men sånn er det ikke, så da er det vel snart på tide å stille vekkerklokkene og køye....på jobb om tolv timer, hjemme igjen om 24 timer....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv