tirsdag 23. desember 2008

Lille juleaften, klokka 08.38

Sitter her med en underlig rolig følelse. Etter at jeg tok avgjørelsen om at vi ikke drar før i morgen i går så sank stressnivået mange hakk.

Vi tar kvelden her hjemme, ungene og jeg, en kveld jeg håper kan bli sånn nogenlunde pcfri, for alles vedkommende.

Men først skal jeg på jobb og for første gang siden jeg begynte å jobbe igjen er jeg utrolig avslappet med tanken også. Kanskje fordi jeg vet det er siste arbeidsdag før jul? Kanskje fordi jeg vet jeg har kommet meg i gjennom julestria på jobb uten nisselue? Eller kanskje ting rett og slett begynner å gå seg til? Eller er det rett og slett julestemningen som siger innover meg?

Ønsker i hvertfall alle sammen en flott lillejuleaften, og husk, det blir jul uansett!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv