mandag 29. desember 2008

Min første hjemmelagde smoothie

I dag testet jeg blenderen jeg fikk i julegave, etter å ha brukt vektstangen som jeg også fikk under treet i år. Må med skam melde at jeg så meg nødt til å ta av skivene som jeg fikk med. Stanga får duge aleine i første omgang. (Og jeg som egentlig hadde ønsket meg to skiver á fem kilo, så syntes at de medfølgende på 2,5 kilo var ganske puslete, helt til jeg skulle begynne å løfte på dem, sammen med stanga på ni kilo...)Men jeg trodde da at snart fire måneder med styrketrening hadde gjort meg litt sterkere...

Men tilbake til min første hjemmelagde smoothie. Som sikkert ble en energibombe, men som slettes ikke smakte helt som jeg hadde tenkt meg. Men siden jeg hadde trent gjorde jeg denne ekstra sund, med proteinpulveret mitt, ølgjær og frokostblanding. Sammen med vaniljeyougert, juice og en porsjonspose med eksotiske frukter. Det så ganske digg ut, sant, men kanskje jeg må venne meg til smaken. Og kanskje det etterhvert dukker opp en eller annen oppskrift, jeg er sikker på at de finnes, bare jeg tar meg tid til å se etter.



Uansett, det blir spennende å se hvor lenge denne drinken fungerer utover dagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv