lørdag 13. desember 2008

Ny framtid som stylist?

Jeg var en stolt mor da jeg i kveld kjørte datteren min på juleball på skolen. På to timer hadde min søte datter blitt forvandlet til en liten dame som gledet seg til ball.


Hun er hos pappa'n sin i helgen, men han kjørte henne hit i ettermiddag slik at jeg kunne hjelpe henne med håret. Krølltang kjøpte vi til juleballet i fjor, men av praktiske grunner så ble korketrekkere droppet da. Da hadde trinnet hennes underholdningen og det var av og på med nisseluer og ymse andre rekvisitter som ville gjort kål på krøllene. Men i år skulle hun bare på ball og være gjest så dermed var det bare å kline til. Litt uenige underveis, men vi kom i mål og var vel like fornøyde med resultatet begge to. Både hår og sminke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv