tirsdag 16. februar 2016

For lite bad og tålmodighet

Det nærmer seg dagen for hofteoperasjon, og jeg har "testet" ut hjelpemidlene mens jeg ennå er frisk og rask, ehhh... 

I går satt jeg på arbeidsstolen og hengte opp klær, med den klypa til å ta opp det som datt ned med. Noe så tungvint da, gitt.
Doforhøyeren ble satt inn på søndag, og har forårsaket forstoppelse, siden jeg strengt tatt ikke trenger den ennå kunne jeg i dag flytte den vekk og få gjort det jeg skulle. Jeg tror ikke den blir stående inne veldig lenge etter operasjon. 
Dusjkrakken som jeg egenhendig har vært og byttet til en mindre (den minste jeg fant) på hjelpemiddelsentralen viste seg også å være altfor stor og klønete og bruke og fikk i dag være med på mindre enn halve dusjen.
Litt usikker på hvordan dette blir når jeg kommer hjem med ny hofte, lite bad og liten tålmodighet, og sikkert lite bevegelighet også. Kanskje ting blir enklere når en faktisk er bevegelseshemmet? Jeg heier på det, og skal gjøre det som står i min makt til å raskest mulig klare meg uten både det ene og det andre hjelpemiddelet! :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv