onsdag 17. februar 2016

Her er det snakk om å gruglede seg

Dette har vært en særdeles lang dag, med mye venting, blodprøver, venting, røntgen, venting, venting, samtaler, enda en blodprøve og enda mer venting. Men fikk tilslutt et rom og vente på neste beskjed på. Da benyttet jeg sjansen og sov litt, og ble nokså skuffet da jeg våknet etter mindre enn en halvtime.

Etter en dupp og enda litt mer venting, har tv på senga og det er jo fint da, fikk jeg beskjed om operasjonstid i morgen. Jeg var kommet gjennom nåløyet, tiltross for litt feber målt hos sykepleieren! Og jeg er førstemann ut i morgen, 07.55 blir jeg hentet og kjørt til operasjonsstua. Jeg kjenner nå på følelsen av å glede og grue meg på en gang.
Har sittet utenfor rommet lenge nå med "samboeren" min og studert noen som allerede har skiftet hofte. Her finnes ingen fasitsvar, noen eldre damer, operert i går virker spreke, andre ganske skrale, det er ikke så mange unge her, men av de få som er her så er det litt ymse på sprekhetsgraden. Så spørsmålet er jo hvor jeg havner da, jeg tenker positivt og har trua på rask fremgang.

De har fjernet hår på høyre bein, etterhvert skal jeg dusje etter et strengt regime. Toalettforhøyer vant glatt over klux og så er det faste fra midnatt, men da sover jeg allerede forhåpentligvis.

En sms med oppfordringen om å stao pao virket veldig oppmuntrende og det har jeg tenkt å gjøre! Jeg lover!!

Jeg regner med at fortsettelse følger :)


Skulle ha lagt ved bilder, men paden vil ikke gjøre helt som jeg vil med å finne bilder.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv