torsdag 11. februar 2016

Hjelpemidler

Da jeg kom hjem fra jobb i går var stua mi forvandlet til et lager for hjelpemidler. Hjelpemiddelsentralen hadde vært der med utstyr som skal gjøre hverdagen enklere etter hoftebytte. Jeg visste jo at de skulle komme, men det gjorde operasjonen veldig mer virkelig da. Og jeg innrømmer at spesielt et av hjelpemidlene bøy meg skikkelig i mot, jeg grøsser ved tanken faktisk.
Regner med at jeg om en uke er ferdig operert på denne tiden. Sikkert groggy, men så begynner opptreningen og hverdagen. Historier om folk som kastet krykkene etter noen uker suger jeg til meg. Det er musikk! Når andre sier at nå får du ta det med ro og bruke tiden så du ikke ødelegger for deg selv så tenker jeg at vi får se da vet du. Hvorfor skal ikke jeg være av dem som kommer seg "fort"? Jeg har nemlig tenkt å være en av dem, og jeg har inngått en  avtale om halvmaraton på Beitostølen, men om jeg er klar til årets den 28 mai skal vel kanskje holde hardt, men det er lov å drømme, ikke sant?

Jeg har ikke tenkt å bli noen langvarig bruker av disse hjelpemidlene :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv