onsdag 3. februar 2016

Hva gleder jeg meg mest til akkurat nå?

Hva jeg gleder meg aller mest til nå, etter og få byttet hofta er rett og slett det og slippe å våkne på natten og lure på hvordan jeg skal best få snudd meg. Snudd meg uten de intense smertene i lysken. Når jeg har sovnet og lagt meg på en måte som gjør at det og skifte stilling kjennes ut som å rive ut en tann som sitter fast uten bedøvelse. Slippe å lirke seg rundt, kjenne etter hva som gjør minst vondt for å ende opp med å la det stå sin prøve. Det finnes nemlig ingen måte og gjøre det på uten denne smerten. Har vel forsøkt alle måter det kunne vært gjort på, og alle gjør like forbannet vondt på det siste kneppet.
Det er ikke lenger overraskende at det var lysken som fortalte meg at noe var galt for to år siden. Da jeg var redd for å gå til legen fordi jeg var redd for å få løpeforbud. Et løpeforbud kroppen selv satte midlertidig et år senere da hofta også låste seg sammen med lysken og jeg rett og slett ikke turte å legge ut på noen løpetur de neste ukene.

Nå er det kun to uker til jeg legges inn for å bytte denne slitte hofta, det er kanskje også derfor jeg kjenner at jeg hadde ikke orket så mye som en måned til, med disse smertene, særlig om natten, i lysken da jeg må snu meg.

(Skriblet ned klokka 01.30 i natt da jeg våknet og måtte snu meg)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv