tirsdag 23. mars 2010

Baksmell

Som jeg hater å se det svart på hvitt, baksmell på skatten, igjen. Men denne gangen var den høyere enn noensinne og det skal vel ordne seg denne gangen også, men må si jeg er fascinert over at skatteetaten gang på gang kan sende meg skattekort som ikke matcher lønna mi.

Jeg håper dette er siste året med skattesmell. Neste år SKAL jeg ha penger igjen jeg også, jeg vil, jeg vil!!!

Innrømmer at dagen i dag har gått med til å tenke masse på baksmellen, men så kom venninnen min med en gave som jeg gleder meg til å benytte. Jeg må først finne en passende dag som jeg kan flyte i den saltvannsbeholderen! Pussig, for da jeg snakket med Roarmin tidligere i dag og vi ble enige om at med min kjmepesmell må sydentur legges på is så sa jeg at jeg gjerne skulle ha fått badet litt i saltvann i år i det minste, og så kommer venninnen min med dette gavekortet på floating ;) Kult!

1 kommentar:

  1. Kjedelig med baksmell, men er dessverre sånn som skjer... Men sydenturer kommer seinere også ;)

    SvarSlett

Bloggarkiv