onsdag 14. desember 2011

Jeg venter

- men ikke på julen akkurat nå, derimot at klokka skal bli så mye at jeg kan reise på jobb merker jeg nå at jeg er skikkelig rastløs.


Alt regnet det siste døgnet har fjerne all snøen nå, men ikke isen på veiene, jeg merker at det er vanskelig å beregne tiden til jobb riktig, jeg har ikke noe ønske om å komme for sent, like lite som ønsket om å komme altfor tidlig.

Jeg har vært ute å gjort en ørliten jobb for avisa, og det var glatt og kjøre, men jeg regner med at det bare er på fylkesvei 226 og riksvei 125, stedet både gud, fanden og representanter for veivesenet har glemt. Det er en skam, rett og slett.

Jeg rekker ikke begynne med så veldig mye nå, jeg har sortert julegaver og funnet fram julekortene. det er vel også dags for å sendt de gammeldagse julekortene, de i posten, til alle de som ikke har facebook og sånn.

En hyggelig måte å slå ihjel litt tid på , selv om det ble noe julegreier allikevel da, mens jeg ventet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv