fredag 1. januar 2016

Angrer på valget

Nå, natten til den første dagen i det nye året, ligger jeg og angrer kveldens valg. Ikke hadde jeg trodd det skulle gi nok en søvnløs natt. Forrige natt var det min nyanskaffede telefon som holdt meg våken. Enkel sak som å føre over fra iPhone 5s til 6s viste seg å være mer vanskelig enn antatt. Alle som kjenner meg godt vet hvordan jeg er med ting som er borte, ikke virker osv....  Det gikk ikke å sove før jeg følte ting var på stell. Nettopp derfor tillot jeg meg en øl -1- til maten. Tenkte at så sliten og trøtt som jeg var så kunne jeg ta dette ene ølglasset i stedet for den vanedannende imovan. Som tenkt så gjort. Før rakettene skjøt i været var jeg i seng. Med en øl, halv dose paralgin forte og celebra og tenkte at nå, nå sover jeg sikkert til klokka ringer. Vel, sånn ble det tydeligvis ikke. Jeg har sovet et par tre småstubber og våknet av smerteilinger i hoften. Nå er klokka over fire og jeg lurer på om jeg snart sovner igjen. Nå er jeg faktisk veldig våken .(
Skal snu meg rundt og se om det hjelper. Alt jeg ber om nå er fire timer til, med søvn, helst uavbrutt. Skulle nok ikke tatt det ølglasset.

Godt nytt år!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv