torsdag 15. desember 2016

Hematt tel jul

Hvor irriterende er ikke det å legge seg, tømme huet og så kommer sangen "hematt tel jul" og klistrer seg fast som en mare i hodet på deg når du egentlig bare vil sove. Sovner gjør man heldigvis til slutt og hva skjer når søvnen er urolig og en våkner litt utpå natta, joda, da murrer sangen videre som på repeat. Samme strofe med Viggo Sandvik. "Pappaer i biler skal hematt til jul" og bestemor som står i gangen og ikke har noe svar og i år skal han være nisse sjøl.

Jammen satt den ikke der når jeg våknet også gitt, og jeg kan skrive under på at jeg er ganske lei. Etter snart to uker med Hemat til jul på hjernen alle våkne nattetimer har jeg satt sangen på lista over mindre populære julesanger. Men hvordan skal jeg få den vekk fra hjernen???




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv