søndag 30. november 2008

1. søndag i advent




Så våknet jeg - av telefonen og egentlig lenge etter at jeg skulle vært oppe - til en hvit 1.søndag i advent! Nedtellingen kan begynne!

Nesten koselig og selv om jeg oppdaget at jeg i nattens mulm og mørke i natt ikke hadde skrudd varmepumpen ned til 20, men 16 grader er jeg nå i ferd med å få det godt og varmt her inne igjen. Jeg er snart kjempeklar for julevask og håper det går raskt og effektivt unna. Det skal pyntes til jul i dag må vite.

Og noe å henge fingrene i holder også tankene borte, selv om dagsformen er noe bedre enn mot slutten av dagen i går og joda, jeg skal nok greie å komme meg over og igjennom det som satte meg ut av spill. Jeg lar meg rett og slett ikke knekke. Jeg vet hvor jeg står og hva jeg står for og det får holde for meg og det må holde for alle andre, rett og slett.

Jeg må forresten huske å få kjøpt Flaxkalendere etterpå, en til oss hver, men med en lovnader om deling på høyere gevinst... Og så får vi se hvem av oss som holder lengst, og skraper ett og ett felt om dagen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv