søndag 2. november 2008

Rastløs

Så er det igjen søndag og rastløsheten river i kroppen. Jeg greier ikke å sysselsette meg sjøl nok til å fylle alle søndagens timer. Jeg burde faktisk vurdere å sove lenger disse dagene, uten å våkne og føle at jeg har kastet bort dagen, for det er jo det jeg allikevel gjør da. Bruker en hel dag på å finne ut hva jeg kan finne på...

Har tatt en ekstra treningsøkt denne uka i dag, og er nå på utur med neste uke, da øktene vil falle på tidligvaktdager, det i seg selv blir jo en utfordring. Jeg fikk i hvertfall fylt en av timene. Jeg har fått raket utover noe singel i innkjørselen, men der hadde jeg gjort det meste for et par dager siden så det var ikke lange hefta det eller. Jeg har hentet ved som jeg strengt tatt ikke har bruk for. Jeg har foret småfuglene som jeg ikke har sett på lange tider og jeg har lest snart samtlige av landets nettaviser og nå sitter jeg her igjen.

Det skjer uansett ikke noe før en begynner så jeg får rive meg løs og komme i gang med ett eller annet, jeg vet bare ikke helt hva ennå. Mat kanskje, og så kan jeg sove litt middag etterpå.

Jo, jeg tror det er det jeg skal gjøre, spise og sove bort en liten time eller noe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv