tirsdag 4. november 2008

Nedtelling

Snart er det dags for å komme seg på jobb igjen.
Jeg sitter nå bare og følger med på klokka, som en liten stund går veldig sakte, men som plutselig har blitt så mye at jeg burde ha dratt.

Var ikke hjemme før 00.28 i natt og kom meg da selvfølgelig ikke rett i seng. Det er som kjent ikke på kvelden og natta jeg er trøtt, men klarte å komme meg i seng rett over ett, fordi jeg visste at det ikke var mange timene til jeg skulle opp igjen. Våknet i dag, skikkelig groggy, en begynnende forkjølelse, med krisling i halsen og kiling i nesa. Men standhaftig som jeg er, ehh...stod jeg opp etter å ha slumret bare en gang. Da banket Mons nokså desperat på vinduet også (tror ikke det var første gangen) så bør vel kanskje takke katten for at jeg kom meg opp og fikk gjennomført en nokså redusert treningsøkt, før jeg vekket ungene, som nok heller ikke hadde lagt seg spesielt tidlig i går. Tre trøtte i samme rom kan fort ende med katastrofe, men det gikk greit i dag også.

Men nå skal jeg slokke og dra, må visst fylle vindusspylerveske også oppdaget jeg i går. Tror ruta blir ganske guffen om jeg ikke får gjort det nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv