onsdag 26. november 2008

På tide og være litt sosial

Jeg merker at jeg de siste månedene har vært alt annet enn sosial. Gjennom månedene jeg var permittert var det kun kollegaene mine jeg av og til møtte og nå da jeg for en måned siden begynte å jobbe igjen har jeg vel knapt vært sammen med andre enn de jeg jobber sammen med.

Det er siste onsdag i måneden og klart for jentekveld. Jeg er også klar for litt lokal sladder, men har absolutt ingenting å bidra med sjøl. Men det skal bli godt å snakke med noen andre i noen timer, spise god mat, og bare legge jobben, nett og trening litt til side i noen timer. Og bare være Sidsel sammen med venninner.

Når det er sagt, jeg holdt mitt løfte til meg sjøl og kjørte en kort, men nokså hard treningsøkt med det samme jeg kom fra jobb.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv